zaterdag 22 april 2017

Hulpvaardig

Na een dagje lanterfanten in Bremerhaven met oa bezoek aan zeevaartmuseum en U boot Wilhelm Bauer weer aardig op kracht gekomen. Geen lange etappe vandaag maar wel 2x zeulen met de kano bij overdragingen en verder stormachtig weer met felle hagelbuien.

Opnieuw heb ik een overnachtingsplek bij een kano/ watersportvereniging en opnieuw ontmoet ik onverwacht hulpvaardige mensen. In heb zijn naam nog niet gevraagd maar hij ging al wel contact opnemen met de voorzitter van de zeilvereniging Otterndorp zodat ik bij mijn volgende overnachtingsplek weer een sleutel van de sanitaire voorzieningen zal krijgen.

Het stormachtige en buiige weer lijkt nog enkele dagen aan te houden, dat betekent mogelijk weer wat oponthoud want met deze omstandigheden ga ik de Elbe niet op. Hoe dan ook: het is een leuk idee dat de Oostzee nog maar 4 vaardagen verwijderd is Ik eet weer als een bootwerker en let er nu veel meer op dat ik ook veel lekkere dingen koop. Vandaag was het rijstepap waaraan ik me laafde direct na het verlaten van de supermarkt.

1 opmerking: