zaterdag 29 april 2017

Jarig

Gisteren na aankomst met de veerboot een totaal verregende vaardag. Gelukkig had ik mijn nieuwe gele zuidwester waar mijn muts nog onder kan. En lekker windje mee. Het was wel wennen, het oriënteren tussen alle eilandjes. Rond een uur of 3 bij Marstrand even aan wal gegaan en in een kiosk aangesterkt met fish and chips, cola en een magnum.
Een klein uurtje varen verder was mijn kampeerplek. Hele nacht harde wind, begon me af te vragen waar ik nou eigenlijk mee bezig ben..
Vandaag mijn verjaardag. Zonnig. NO 4 dus de wind schuin tegen.
Dat was de hele dag toch wel werken tot ik aankwam waar ik nu ben. Tent staat op een heerlijk plekje, de wind is weg en de zon brandt nog lekker. Waslijntje gespannen en droogpak in zoet water afgespoeld.
En lekker droogvoer gegeten met pinda's vooraf en thee met chocola toe.
Berichtjes op telefoon bekeken waaronder van Mark, die nu in Bremerhaven is.
Ik mag het de komende week rustig aan doen want Anoushka komt 8 mei naar Oslo en dan moet ik er niet te ver voorbij zijn

1 opmerking: