zaterdag 13 mei 2017

Rodeo

Eilandje bij Kristiansand
Weinig geslapen vannacht. De adrenaline van de lange vaardag van gisteren werkte nog lang door. Ook wel zorgen om de weersomstandigheden: O 6 en 2 m golfhoogte. En ik moest vandaag ook weer flinke stukken over open zee. Toch besloten te gaan. Het was ook wel te doen maar leek meer op een urenlange rodeo dan op een peddeltocht. De 2e helft van de dag kon ik meer beschutte stukken varen tot bij Lillesand waar ik nu in een heerlijk warme hytte zit, fris gedouched en met een biertje op. Uit de supermarkt waar ik met rammelende honger mijn boodschappen deed. Dus nu heb ik ook nog een stel berliner bollen, een baguetje gezond, 6! Eieren die ik allemaal vandaag en morgen wilde opeten en diverse zakjes met noten. Voornemen: voor eerstvolgend supermarktbezoek eerst wat eten.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik morgen geen haast ga maken. En vanaf hier kan het weer een heel stuk binnendoor.

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen.Jij zit heerlijk te genieten in je hytte.
    Na gedane arbeid....
    Ja en dan wil er wel wat voeder in !!
    Gepelde hardgekookte eieren kan je onderweg ook nuttigen.
    Is de kust voorbij Kristiansand nog woeliger?
    Ik zag dat er ook weer wat nattigheid aan komt.Maar nu even niet.
    Geniet van al het moois !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Lillesand! Dat is bekend terrein. Doe vooral rustig aan, het is daar mooi. Ik neem mijn petje voor je af hoor, vanwege de omstandigheden en vraag me af hoe het zal zijn als je straks meer aan de "buitenkant"van Noorwegen komt. Joke zegt dat je voorzichtig moet zijn en ze wenst je ook veel sterkte én plezier. Goede vaart, Henk. Vraag: Is het geen belasting om telkens iets te moeten schrijven op je blog? Dan is een spot ook al goed, toch?

    BeantwoordenVerwijderen